úterý 15. června 2021

Lasange

Ahoj, 

dnes jsem si pro Vás připravila recept na zdravější variantu Lasange, která je skvělé. Chuťově vůbec není rozeznatelná od klasické a navíc jsou vegetariánské. 


Ingredience (2 porce):

3 plátky lasange těstovin
200 ml krájených rajčat v konzervě
130 g ricotty
140 g mletého veganského masa
1 lžička ghí
1 stroužek česneku
40 g parmazánu 
1/2 lžičky oregána
sůl
pepř

Postup:

Troubu předehřejeme na 180°C. Na pánvi rozpustíme ghí a orestujeme na něm mleté maso. Přidáme rajčata z konzervy a utřený česnek. Dochutíme solí, pepřem a oregánem podle chuti. Zapékací mísu vystříkáme olejem a na dno vložíme plát těstovin, na který dáme vrstvu masové směsi a ricotty. Takhle vrstvíme, dokud nám nedojdou těstoviny. Dáme péct do trouby na 35 min. na 180°C. Nastrouháme parmazán a posypeme jim lasange. Dáme ješte zapéct do trouby na 5 min. na 180°C. 


Doposud jsem žádný lasange, ale jakmile jsem vyzkoušela tyhle, tak jsem si je hned oblíbila. Jsou rychle, jednoduché a to nejhlavnější je, že jsou skvělé. Úplně ideální na rychlí oběd. 
Do komentáře mi můžete napsat, jestli už jste ochutnali lasange a jestli Vám chutnali.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts