pondělí 19. října 2020

Mixa Hyalurogel Night noční pleťový krém

Ahoj,

začíná zima a naše pleť potřebuje v těchto ročních období extra dávku hydratace. Navíc se mi, díky nošení roušek, začala strašně vysušovat. Zkusila jsem si, proto koupit noční pleťový krém Mixa Hyalurogel Night a dnes bych Vám ráda na ní udělala recenzi. 

Obsahuje kyselinu hyaluronovou, jejímž účelem je dodat pokožce potřebnou hydrataci. Díky jemné krémové textuře s jedinečným složením má vytvořit na pokožce ochrannou vrstvu, která zabrání vysušování. Po probuzení má být pleť jemná, hladká a příjemně svěží.

Zabalený byl v papírové krabičce.

Nachází se na ní popis a složení krému.

Samotný krém je ve skleněném kelímku. 

Pleť krásně hydratuje a zjemní. Velmi dobře se roztírá. Je trochu mastnější, ale to mi na noc vůbec ba naopak. Rychle se vstřebává. Během chvilky není vidět skoro žádný mastný filtr. Hydratace pleti je vidět hned po prvním použitím. Příjemně voní.

Množství: 50 ml
Cena: 190 - 260,- Kč


Moje shrnutí:

+

  • Konzistence 
  • Hydratace 
  • Zjemnění
  • Vstřebávání
  • Obal
  • Vůně 

-

  • Nic

Hodnocení: 9,5* z 10*

Jsem moc ráda, že jsem ho koupila. Je to vlastně můj první noční pleťový krém, který jsem vyzkoušela, protože doposud jsem používala jenom denní. Moc mi vyhovuje. Velmi doporučuji. 

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts