pondělí 12. srpna 2019

Jak být produktivní

Ahoj,
spouští lidí trápí prograstinace a neví, jak být více produktivní. Pokusím se Vám dnes dát pár rad, které mě pomáhají, abych byla co nejproduktivnější.

  1. Vrhněte neprve na to nejdůležitější a nejméně zábavné, protože když Vám nevyjde čas na ty méně důležité věci, tak je můžete udělat jindy.
  2. Dávejte si pauzy. Pokud se např. učíte, tak si udělejte třeba po hodině pěti minutovou pauzu a pak se k tu zase vraťte. 
  3. Veďte si diář, ať už tištěný nebo v mobilu, kde si budete zapisovat, co chcete daný den udělat. Pak už si to budete jenom odškrtávat. Večer alespoň uvidíte, co jste za ten den udělali a budete z toho mít dobrý pocit. 
  4. Ke každé věci si najděte nějakou motivaci. Např. když se učíte, tak Vás může motivovat třeba dobré známky. Mě motivuje ohledně psaní článků na blog vy čtenáři. 
  5. Najděte si čas, kdy se Vám nejlíp pracuje. U mě je to dopoledne a odpoledne už mmám čas na svoje věci. 
Snad jsem Vám alespoň trochu pomohla. Do komentáře mi můžete napsat, jestli máte nějaké jiné rady, jak být produktivní. 

To by bylo vše. Mějte se hezky. 
Vaše Mišulka  

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts