čtvrtek 8. srpna 2019

Balea Love Meloun pleťová maska

Ahoj,
dnes jsem si pro Vás připravila recenzi na pleťovou masku Balea Love Meloun. Slyšela jsem na ní skoro samé negativní ohlasy. Rozhodla jsem se, že jí vyzkouším, jestli je tak špatná, jak jsem četla. Na výsledek, jak mi vyhovovala se teď můžete podívat.
Obsahuje extrakt z melounu a mandlového oleje, který by měl účinně hydratovat pleť. Díky výživnému složení má poskytovat pleti svěžest a chránit před vysoušením. Měla by pleti dodat znatelnou hebkost a vláčnost na dotek.
Maska je zabalená v plastovém pytlíku. Na zadní straně se nachází popis a složení masky. 
Samotná maska je látková, vyrobená ze slabého plátenka.
Maska je po celou dobu působení krásně nasáknutá tekutinou. Příjemně voní po melonu. Není to nějak parfémovaný. Na obličeji velmi příjemná. Po sundání je pleť lehce hydratována a rozzářela, ale ne nic extra. 
Množství: 1 ks 
Cena: 30,- Kč 


Moje shrnutí:

+

  • Hydratace
  • Rozzářující
  • Aplikace 
  • Vůně 
  • Obal 

-

  • Nic

Hodnocení: 7* z 10*

Tato maska není tak hrozná, jak jsem četla v recenzích. Je spíše pro ty z Vás, kteří nemáte od masky žádný moc požadavky. Já už si jí znovu asi nekoupím, protože znám spoustu lepších masek, které stojí skoro stejně a mají větší účinek.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts