středa 28. srpna 2019

Weleda Skin Food Light

Ahoj,
dnes jsem si pro vás připravila recenzi na vzoreček krému Weleda Skin Food Light, který jsem si vzala v drogérii Dm. Vůbec jsem o tehle značce neslyšela a proto mě zajímalo jaký bude.
Krém je univerzární, takže se dá použít na pleť, ruce i tělo. Je vhodný jako denní i noční krém. Hodí se hlavně pro suchou pleť.
Krém se nachází v plastovém pytlíčku, který byl nalepený na papírové kartičce. Na zadní straně kartičky je popis a složení krému.
Konzistence je tak akorát. Trochu hůře se roztírá, ale není to nic hrozného. Mám pocit, že to s pletí nic neudělalo. Možná trochu jo, ale nic, co by bylo nějak vidět. Poměrně rychle se vstřebává. Krásně voní.
Množství: 1,5 ml
Cena: ----

Moje shrnutí:

+

  • Konzistence
  • Obal
  • Vůně 

-

  • Roztírání
  • Hydratace


Hodnocení: 5* z 10*

Hrozně mě zkramal. Budu ráda, když ty vzorečky dodělám nebo je někomu dám, protože jsem si jich vzala víc, aby je pořádně vyzkoušela, protože po prvním použití nic nepoznáš. Do komentáře mi můžete napsat, jestli jste vyzkoušeli tuto značku a jak vám vyhovovala.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts