sobota 3. srpna 2019

Co si balím do Chorvatska

Ahoj,
dnes jsem na cestě do Chorvatska a řekla jsem si, že by Vás možná zajímalo, co jsem si zabalila, protože by Vám to mohlo, pokud se někam chystáte. Jedu na týden a většinu času budu u moře, takže toho neberu tolik.

Kosmetika 

Dekorativní:

Tvářenka
I Heart Revolution Blushing Hearts

Bronzer a rozjasňovač
I Heart Revolution Mini Chocolate

Gel na obočí
Essence Make Me Brow Maskara

Řasenka
Max Factor 2000 Calorie ll

ĽOréal Paradise Extatic

Rtěnky
Essence Colour Boost Vinylicious

I Heart Revolution Unicorns Unique

Lesk na rty
Avon True

Avon Mark

Štětce

Ostatní 
Osvěžující sprej Balea

Pečující:

Balzám na rty
Carmex Classic

Labello

Balea Sunshine
Garnier Moisture Aqua Bomb Tissue Mask

Ostatní si beru v cestovních lahvičkách, které jsem si koupila v Pepcu za pár korun, abych nemusela vozit velká balení.

Jsou v nich:
Micelární voda
Bioderma Sébium H2O

Odličovač
Nivea MicellAir Expert

Čistící gel
Bioderma Sébium

Pleťový krém
ĽOréal Hydra Genius

Krém na ruce
MIXA

Tělové mléko
Dove Purely Pampering Shea Butter

Ostatní
Zrcátko
Kartáček na zuby Curaprox
Zubní pastu
Hřeben
Gumičky do vlasů
Šampón Balea
Kondicionér Balea
Sprchový gel Avon
Holítka


Oblečení 

Trička 

Levi's 

Sam 73

Pruhované z HM

Bílé s kytkami z HM 

Tílka 
Světle růžové s citátem 

Bílé s letním motivem

Oranžové 

Kraťasy 
Modré džínové 

Černé džínové 

Modré 

Kalhoty
Modré roztrhané 

Šaty
Tmavě modré

Černé s bílými puntíky

Bílé se vzory
Kytkaté

Plavky
Bílo-modré

Meruňkovo-černé

Spodní prádlo

Pižamo 
Šedé 

Kšiltovku
Bílá se kamínky

Bundy atd...
Džínová bunda

Šedý kardigan 

Šedou mikinu

Boty 

Bílé sandály 

Bílé tenisky Big Star 

Boty na pláž 

Boty do vody

Džínové nazouvačky

Pantofle

Kabelka 

Šedá

Šperky 


Ostatní 

Sluchátka

Mobil
Doklady
Sluneční brýle
Nabíječky

Tak tohle je vše, co já si beru. Doufám, že jsem na nic nezapomněla. Myslím, že ne, když vidím kolik toho mám.  Jestli si zrovna taky balíte, tak tento článek vám může pomoc, jak takový seznam.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts