úterý 7. května 2019

Tisíc kousků tebe - Claudia Grayová

Ahoj,
dnes jsem si pro Vás připravila první recenze na knížku a to na Tisíc kousků tebe. Jedná se o sérii s názvem Ohnivák. Ta obálka je nádherná. Moc se mi líbí.

Nejdřív Vám řeknu pár informací o knížce:
Napsala: Claudia Grayová
Přeložila: Zuzana Bičíková
Nakladatelství: CooBoo
Rok vydání: 2017
Počet stran: 280
Žánr: young adult, fantasy, romantika (trochu)
Vazba: pevná

Anotace:

Děj: Rodiče Marguerity sestrojili Ohniváka, který umožňuje cestovat v čase. Její otec je zavražděn a policie zjistila, že to byl nejspíš Paul, což byl pomocník rodičů. Paul sebere Ohniváka a utíká do jiné dimenze. Theo,  což byl další pomocník rodičů, v průběhu výzkumu si schoval dva Ohniváky, které byli vyřazeny během výzkumu a dokončil je sám. Teď spolu s Margueritou se rozhodli, že půjdou po Paulovi pátrat do různých dimenzí.
To by už asi stačilo. Nebudu Vám tady spoilerovat celou knížku, aby jste se měli na co těšit.

Cena: 230 - 270,- Kč

Hodnocení: 8,5* z 10*

Moc se mi knížka líbila. Některé pasáže tam byli opravdu napínavé, že jsem se nemohla od knížky odtrhnout. Moc dobře se četla. Úplně jsem příběh hltala. Určitě bych vám jí doporučila si přečíst. Myslím, že se do ní zamilujete všichni.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts