středa 1. května 2019

Essence Born Awesome paletka na oči & obličej

Ahoj,
dnes jsem si pro Vás po dlouhé době opět recenzi a to tentokrát na paletku Essence Born Awesome. Omlouvám se, že dlouho nevyšla žádná recenze.
Paletka se dá použít ať už na oči tak i na obličej. Obsahuje nádherné barvy. Najdete tam ať už třpytivé barvy tak i matné barvy. Každý odstín je jinak velký.
Samotná paletka má papírový obal v sytých a pestrých barvách. Je pěkně malá a skladná. Otevírá je na slabý magnet, který není vůbec vidět. Velmi lehce se otevře.
Na zadní straně paletky se nachází popis a složení paletky.
V paletce je i zrcátko a to mi přijde jako velký plus.
Paletka skoro vůbec nepráší. Na to, že je to Essence, tak pigmentace není úplně špatná. Hodí se spíše na každodenní nošení. Odstíny jdou dobře nabrat a při nanášení mají tendenci trochu opadávat. 
Výdrž je taková střední. Určitě nevydrží celý den. Barvičky během dne lehce blednou, až úplně zmizí. Možná to je tím, že mám mastné víčko, protože je pravda, že si pod to dám podkladovou bázi, tak mi vydrží déle.
Množství: 11 g
Cena: 185,- Kč

Moje shrnutí:

+

  • Barvy 
  • Zrcátko 
  • Velikost balení 

-

  • Pigmentace 
  • Nanášení 
  • Výdrž 
  • Otevírání 

Hodnocení: 4,5* z 10*

Tahle paletka mě nějak extra nenadchla. Myslela jsem, že bude lepší. Je vhodná spíše pro začátečníky, kteří se líčením teprve začínají.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts