pondělí 13. května 2019

Dvůr trnů a růží - Sarah J. Maasová

Ahoj,
dnes jsem si pro Vás připravila recenzi na knížku Dvůr trnů a růží, kterou jsem právě dočetla. Jedná se o sérii, která má název podle prvního dílu (Dvůr trnů a růží).

Nejdřív Vám řeknu pár informací o knížce:
Napsala: Sarah J. Maasová
Přeložila: Ivana Svobodová
Nakladatelství: CooBoo
Rok vydání: 2016
Počet stran: 440
Žánr: fantasy, romantika (trochu)
Vazba: paperback

Anotace:

Děj: Lovkyně Feyre v lese vlka, aby uživila rodinu. Jenomže to nebyl jen tak leda jaký vlk. Byl totiž z jiného světa. Jednalo se o kouzelný svět, který se nacházel za hranicí s lidským světem. Vládce světa, že kterého byl vlk, dá Feyr na výběr, jestli chce za o oplatu zemřít nebo půjde s ním navěky do jeho říše. Rozhodne se, že půjde s ním a časem zkusí utéct zpátky domu k rodině. Nenávist se mění v lásku. Na království byla před mnoha lety uvalena kletba, která stále trvá. Projevuje se tím, že všichni mají na obličeji masku, která nejde sundat. V království hrozí nebezpečí, a proto vládce posílá Feyr domu. Doma Feyr zjistí  že ho miluje a musí ho zachránit. Proto se rozhodne, že za ním pojedem. Když tam ale přijede, zjistí, že v království nikdo není kromě služebné, která jí řekne o kletbě, kterou na ně vnesla Amaratha a která chtěla ovládnout celý svět, což znamenalo i ten lidský. O tom, že si musel vladař najít lidskou ženu, která mu řekne, že ho miluje, a když si jí nesežene, tak se stane jejím otrokem spolu s ostatními jeho služebníky. Rozhodla se, že ho půjde zachránit. Šla do jeskyně, kde ho Amaratha držela. Musela u ní splnit tři úkoly, které samozřejmě splnila a všechny osvobodila. Vládce poté Amarathu zabil. Feyr byla natolik zraněná, že jí všichni vladaři musela dát nějaké kouzlo, po kterém se stala také vílou, aby přežila. Všichni se poté vrátili do království.

Cena: 270 - 350,- Kč

Hodnocení: 4,5* z 5*

Moc se mi knížka líbila. Úplně jsem jí hltala. Rychle se četla. Měla jsem jí přečtenou za dva dny. Moc mě bavila. Musím se vám přiznat, že mi místy ukápla nějaká ta slza. Ti co jí ještě nečetli, tak bych Vám rozhodně doporučila.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts