sobota 4. května 2019

Nivea Soft krém

Ahoj,
dnes jsem si pro vás připravila recenzi na krém Nivea Soft, který už jste mohli vidět v článku ''Spotřebovano'', který můžete najít zde
Měl by dodat Vaší pokožce svěžest i hydrataci a to díky speciálním odlehčeným složením krému s vitaminem E a jojobovým olejem. Krém Nivea Soft je vhodný pro péči o celé tělo.
Krém se prodává ve dvou variantách. Já jsem dřív měla tu variantu v tubě, ale teď jsem dostala od kamarádky tu variantu v kelímku.
Na variantě v tubě je ze zadu napsáno popis a složení krému, ale u toho kelímku nic takového není. Nebo jsem to jenom nenašla.
Konzistence je řidčí. Krásně se roztírá. Do pokožky se rychle vstřebává a zanechává ji jemnou a vláčnou. Vůně je příjemná. 
Množství: 75 ml (tuba) a 50 ml (kelímek)
Cena: 70 - 90,- Kč (tuba), 50 - 70,- Kč (kelímek)


Moje shrnutí:

+

  • Konzistence 
  • Hydratace 
  • Vstřebávání
  • Obal
  • Vůně 

-

  • Nic


Hodnocení: 10* z 10*

Samotnou značku Nivea a tenhle krém je skvělý. Teď už mám 3 balení a nemůžu si ho vynachválit. Budu si ho i nadále kupovat. Určitě ho také vyzkoušejte.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts