středa 20. května 2020

Lactovit Original vyživující tělové mléko

Ahoj,
v Lidlu jsem nedávno natrefila, že měli v letáku vyživující tělové mléko Lactovit Original, a jelikož se mi strašně vysušujou nohy a už dlouho přemýšlím, že bych od téhle značky ráda něco vyzkoušela, tak jsem si ho koupila.
Tělové mléko by mělo zanechávat pokožku přirozeně hydratovanou a vyživenou. Bambucké máslo má navracet pokožce hebkost. Obsahuje Lactosomas mikrokapsle jejímž úkolem je vyživovat do hloubky
Mléko je v bílé plastové lahvičce. Z boku je 3D nápis značky. 
Na zadní straně se nachází popis a složení mléka. 
Mléko má pumpičku, která mi přijde u tělových mlék jako skvělá věc a mám je ráda. Je s ní pak daleko jednodušší aplikace a líp se s ní redukuje množství mléka. U tohoto mléka má otvor v pumpčce tak akorát velký.  
Samotné mléko má bílou barvu.
Krém je řídší, krémové, lehká konzistence. Velmi snadno se roztírá a do pleti se rychle vstřebává. Už při nanášení je poznat, že je kůže pod mlékem hned příjemnější na dotyk. Tělo je po něm krásně vyživené a hebké. Vůně je taky velmi příjemná a lehká. 
Množství: 400 ml
Cena: 100 - 130,- Kč 

Moje shrnutí:

+

  • Hydratace 
  • Vstřebávání
  • Konzistence
  • Pumpička
  • Obal
  • Vůně 

-

  • Nic


Hodnocení: 10* z 10*

Moc mile mě tohle tělové mléko překvapilo. Vůbec jsem to nečekala. Myslím si, že bude ideální teď na léto. Určitě až ho spotřebuji, tak si určitě koupím další.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts