pondělí 3. února 2020

Farmasi Makeup Remover Wipes odličovací ubrousky

Ahoj,
dnes jsem si pro Vás připravila recenzi na odličovací  ubrousky Farmasi Makeup Remover Wipes. Nikdy předtím jsem žádné nezkoušela a chtěla jsem nějaké zkusit. K Vánocům jsem dostala 2 balení těchto, které už jsem vyzkoušela a teď bych Vám ráda o nich něco řekla.
Ubrousky se nachází v plastovém, pastelově meruňkovém obalu. Balení je malé a na cestování se perfektně hodí. 
Zavírá se klasicky na samolepku. Na zadní straně naleznete popis ubrousků. 
Ubrousky jsou dostatečně velké. Bez problémů stačí jeden ubrousek na celý obličej. 
Ubrousky nemají žádnou parfumaci, což je skvělý. Já ubrousky používám pouze na hrubé odlíčení a pak dočisťuji gelem. Pleť odličuje tak na 90%. Maluji se lehce, takže nemohu posoudit, jestli zvládne i silnější makeup. Oči vůbec nedráždí. Řasenku odličuje dobře, ale chce to čas. Makeup neodlíčí úplně všechen. Když po odlíčení přejedu obličej pleťovou vodou, tak ještě nějaký makeup setřu. Pleť po odlíčení není mastná. 
Množství: 20 ks
Cena: 80 - 100,- Kč 


Moje shrnutí:

+

  • Odlíčení řasenky
  • Šetrný 
  • Nemastí pleť 
  • Nedráždí oči 
  • Nanášení 
  • Velikost ubrousků 
  • Balení 

-

  • Odlíčení makeupu
  • Rychlost 


Hodnocení: 6,5* z 10*

Očekávala jsem od nich víc. Nejsou nic extra, ale jako nouzovka ujdou. Myslím si, že se za tu cenu dají sehnat i lepší. 


To by bylo vše. Mějte se hezky. 
Vaše Mišulka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts