sobota 30. listopadu 2019

Krampus 2019

Ahoj, 
včera 29.11.2019 jsem se zúčastnila akce Krampus ve Stříbře.
Spousta z Vás si teď asi říká co je nebo kdo jsou Krampus.Podle legendy je to rohatá antropomorfní figura. Jedná se o rakouskou a jihoněmeckou bytost, která odpovídá českému čertovi. Postava Krampuse se objevuje 5. prosince většinou v doprovodu sv. Mikuláše. Má za úkol potrestat zlobivé děti. Krampus zlobivé děti sní a kolem 22. prosince se přemění v normální lidskou bytost a nic si nepamatuje.
Masky byli opravdu moc povedené. Moc se mi líbili. Na akci přišlo spoustu lidí. Jediné, co mi vadilo byla organizace. Krampusové se pohybovali všude mezi lidmi a bylo ztěží nějakého vidět. Spousta lidí, co jsem tak slyšela, tak na to nadávali, protože třeba žádného ani neviděli. Já měla naštěstí štěstí a hned z kraje, kdy udělali na chvíli přehlídku, než šli mezi lidi, tak stála na začátku a mohla některé úseky natočit. Vše jsem Vám sestříhala do jednoho videa, aby jste se na to mohli také povídat.
Ještě před zahájením vystoupila bubenická skupina Wild Sticks, kterou jsem Vám taky trochu natočila. Na obě videa se teď můžete podívat. Předem se omlouvám v některýchúsecích za kvalitu, ale ve tmě už to šlo docela blbě natočit.




Myslím si, že se akce až na tu horší organizace povedla. Pokud budete mít někdy možnost jít na nějaké Krampusáky, tak rozhodně běžte. Je to skvělá podívaná. 

To by bylo vše. Mějte se hezky. 
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts