sobota 27. října 2018

Rimmel Stay Matte pudr

Ahoj
Dnes tu mám pro vás opět recenzi a to na Rimmel Stay Matte pudr. Tento pudr byl velmi opěvovaný a snad všichni ho milují. Já jsem si ho už taky konečně koupila. Mám ho zhruba měsíc a už jsem si na něho stačila udělat názor. 
K dostání je velká škála odstínu, takže si myslím, že každý si vybere ten svůj. Pudr mám v odstínu 001 Transparent. Je bezbarvý a na pleti nezanechává žádnou barvu. 
Obal pudru je vyrobený lze slabého plastu, který není nic kvalitního. Je hodně náchylný na prasknutí, proto nic ideálního do kabelky. Co se týče vzhledu obalu, tak ten působí obyčejně. Víčko je průhledné se stříbrným nadpisem, který se zatím nesloupává. 
Na zadní části balení je nalepená samolepka s popisem a se složením pudru. 
V samotném pudru je vyražené logo rimmelu. 
Balení neobsahuje houbičku a zrcátko, ale to mi upřímně nevadí, protože to stejně nepoužívám. 
Musím uznat, že na pleti vypadá přirozeně, krásně ji sjednotí. Pro zapudrování makeupu je dostačující. Zbytečně nepráší. Je určen pro smíšenou a mastnou pleť. Má tendenci vysušovat. Pokud se pravidelně nemažu, tak mám na pleti šupinky jen co ho tam dám. Proto používám hydratační krémy.
Slibuje matnou pleť až na 12 hodin. Mě to tak dlouho určitě nevydrží, ale těch 5-6 hodin ano a krásně mi to po tu dobu pleť matuje. Příjemná parfemace je taky plus. 
Množství: 14 g
Cena: 60 - 100,- Kč


Moje shrnutí:

+

  • Dobře zmatňuje
  • Dlouhotrvající
  • Krásně se nanáší 
-
  • Křehký obal 
  • Vysušuje pleť 

Hodnocení: 6* z 10*

Musím říct, že s tímto produktem nejsem moc spokojená. Doufám, že jsem vám trochu pomohla a nezklamala vás. Jenom nechci, aby jste po koupi nebyli zklamáni jako já.

Mějte se hezky 
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts