sobota 20. října 2018

Rimmel Stay Matte makeup

Ahoj
Dneska tu pro vás mám recenzi na
Rimmel Stay Matte makeup. Mám mastnou pleť a jen tak mi něco nesedne. Přijde mi, že na trhu převládá makeup na suchou pleť, a proto jsem ráda, že jsem nějaký našla, který mi vyhovuje. Chtěla jsem prostě přiměřené krytí a sjednocení, barvu, která mi sedí a aby aspoň něco vydržel. O makeupu jsem hodně slyšela a chtěla jsem ho už dlouho vyzkoušet a teď jsem si ho konečně koupila.
Mám odstín 200 Soft Beige. V drogerii mi přišlo, že mají i hezký výběr odstínů. Možná tam najdou svůj odstín i bledulky. 
Makeup je v hezké tubičce, která mi přijde opravdu praktická. 
Obal není nějak extra luxusní. Na pohled je takový jednoduchý, ale moc hezký. 
Otvor je větší, ale nemusíte se bát, že by vám makeup vytekl a způsobil nějakou neplechu. 
Na zadní straně je popis a složení makeupu. 
Po nanesení makeupu dosáhnete takového pudrového finishe. Na pleti je příjemný krycí a moc ho na pleti necítím. Pudrovat by se nemusel, ale já mám dost mastnou pleť a tak ho ještě zafixovávám pudrem. Pleť po něm určitě vydrží déle matná a vyhlazená. Nevím jaký bude v zimě, to nemám zatím odzkoušené, tak snad nebude vysušovat. 
Konzistence makeupu je pěnová a docela hutná. 
Krytí je vyšší střední, ale záleží jakou vrstvu si dáte na obličej. 
Myslím že vydrží tak 4-5 hodin bez úpravy, ale s menší úpravou ho můžete v pohodě mít na obličeji 8-12 hodiny. Což mě dost mile překvapilo. 
Na suchou pleť bych ho příliš nedoporučovala, ale pro smíšenou a mastnou pleť by měl být podle mého názoru poměrně dobrý.
Množství: 30 ml
Cena: 80 - 150,- Kč 

Moje shrnutí:

+

  • Dobře kryje
  • Vytváří matnou pleť
  • Matovací efekt není dlouhodobý
  • Pěkné balení 
-
  •  Žádné 

Hodnocení: 8* z 10*

Mě makeup vyhovuje, jsem s ním velice spokojená. Doporučuji je těm, kteří mají mastnou pleť jako já, ale netvrdím, že vám musí 100% sednou. Makeup je individuální věc a každému sedne něco jiného.
Doufám, že jsem vám alespoň trochu pomohla. 

Mějte se hezky 
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts