sobota 19. března 2022

L'oreál True Match makeup

Ahoj,

dnes jsem si pro Vás po delší době připravila dekorativní kosmetiky recenzi na makeup L'oreál True Match. Je poměrně dost známý, takže jste už o něm jistě slyšeli. 


Jedná se o sjednocující a zdokonalující make-up L'oréal True Match. Má na pleti působit přirozeně a nevytvářet efekt masky.

Makeup nabízí opravdu širokou škálu odstínů a řekla bych, že si vybere každá z nás. Odstíny jsou navíc rozděleny i do podtónů. Já ho mám v odstín N.2 Vanille.

Nachází se ve skleněné láhvi s plastovým víčkem. 

Na zadní straně se nachází popis a složení makeupu. 



Makeup se nanáší pomocí pumpičky. 


Konzistence je velice lehoučká, na pleti nejde ani cítit a hlavně se dokonale roztírá. Nemastí pleť. Pleť po aplikaci působí svěže. Jeho krytí je řekla bych střední. Mně to ale vyhovuje, pleť pak vypadá stále přirozeně a je především sjednocena. Výdrž je taky na jedničku, na tento make-up se mohu opravdu spolehnout. I po celém dni vypadá make-up stále dobře. 

Množství: 30 ml
Cena: 180 - 380,- Kč 

Moje shrnutí:

+

  • Krytí 
  • Lehký
  • Svěží
  • Sjednocení 
  • Konzistence 
  • Nanášení 
  • Balení 
  • Výdrž 

-

  • Nic

Hodnocení: 10* z 10*

Rozhodně si jej v budoucnu opět koupím a jsem fakt nadšená, že jsem konečně objevila kvalitní make-up. Už jste ho vyzkoušeli? Za mě mohu jenom doporučit. 


To by bylo vše. Mějte se hezky. 

Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts