úterý 8. března 2022

Kroniky prachu a pár stránek navíc

Ahoj,

dnes jsem si pro Vás připravila recenzi na knížku Kroniky prachu a pár stránek navíc, na kterou jsem hrozně těšila. Jedná se o doplňkovou knížku ke knížce "Kroniky prachu", na kterou naleznete recenzi zde. Určitě už jsem jí někde viděli nebo slyšeli, protože jí byl plný celý Instagram. Bohužel jsem se k ní dostala až teď, ale vůbec mi to nevadí. Vlastně jsem jí začala číst hned po dočtení "Kroniky prachu: Užila jsem si jí úplně stejně. 


Nejdřív Vám řeknu pár informací o knížce:
Napsala: Lin Rina
Přeložila: Dagmar Heeg
Nakladatelství: Fragment 
Rok vydání: 2020
Počet stran: 192
Žánr: young adult, historický román, fikce 
Vazba: hardback

Anotace:

Bonusová kniha pro fanoušky romantického bestselleru! „Nejmilejší Eliso, už je to tady! Vše nejnutnější sbaleno, vše potřebné zařízeno, matka je dokonce spokojená s mým výběrem garderoby. Od středy za týden se vracím zpátky do Londýna.“ Bonusová sbírka epizodních příběhů, dopisů a autorčiných poznámek ke knize Kroniky prachu.


Děj (spoiler): 

Kniha obsahuje bonusové kapitoly, poznámky autorky a různé informace. Najdete v ní třeba, co se dělo, po jejich zásnubách (Animant a pana Reeda). Můžete se těšit i na recept na čajové sušenky. 

Cena: 190 - 299,- Kč

Hodnocení: 5* z 5*

Do knihy jsem se ponořila a nedokázala jsem ji odložit. Kniha je napsaná zajímavě. Četla se rychle. Knížka je zábavná. Doplňkové knihy jsem ještě nečetla, ale tahle mě opravdu bavila. Kroniky prachu se mi opravdu líbily, takže jsem samozřejmě zatoužila po dalších příbězích z tohoto světa. Doporučuju všem, kterým se líbili "Kroniky prachu".

Bylo mi ctí se i se samotnou autorkou setkat na Humbookfestu, kde měla také besedu. Autorka je velmi sympatická a vtipná. Bylo zajímavé slyšet, jak knížka vznikala, nahlédnout do jejího života, atd...

Už se těším, až si přečtu poslední knížku "Limea" od autorky.
Pokud jste četli tuhle knížku, jak se Vám líbila?  

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts