neděle 25. dubna 2021

Bábovka

Ahoj, 

když jsem byla malá, mamka vždy pekla bábovku, která byla plná kakaa, cukru a oleje. Nedávno jsem na ní dostala chuť, takže jsem si řekla, že ji zkusím upéct ve zdravější verzi. Můžu vám říct, že lepší bábovku jsem dlouho nejedla. Není od klasické vůbec rozeznatelná. Proto jsem se rozhodla, že se s Vámi podělím o recept. 


Ingredience (24 ks):

300 g celozrnné špaldové mouky 
120 g čekankového sirupu 
100 ml kokosového oleje (rozpuštěného)
75 ml mléka 
4 vejce
2 ks kypřícího prášku 

Postup:

Troubu si předehřejeme na 170 °C. Na plotně si rozpustíme kokosový olej. V další míse smícháme všechny ingredience a přilijeme kokosový olej. Těsto nalijeme do silikonové formy. Pokud máte klasickou formu, tak jí vymažte kokosovým olejem a vysypte strouhaným kokosem. Pečeme cca 50 minut na 165 °C.


Je krásně měkký, vláčný a hlavně sladká. Díky čekankovému sirupu má takový karamelový nádech. Pokud máte rádi tmavou bábovku, můžete do těsta přidat ještě kakao. Krásně jde vyklepnout z formy. 
Budu moc ráda, když mi napíšete, jestli jste recept vyzkoušeli a jak Vám chutnal.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts